Noh Omar ‘not mere landlord’ of prawn farm, says DAP rep

Thanks! Share it with your friends!

Close

Sekinchan assemblyperson Ng Suee Lim and more than 100 supporters have protested in front of a prawn farm in Tanjung Karang, Selangor, alleging that landowner Noh Omar had abused his power as the agriculture and agro-based industries minister. Full Story: www.malaysiakini.com Camera/Editing: Tan Jiun Wuu

PinExt Noh Omar not mere landlord of prawn farm, says DAP rep
tafbutton blue16 Noh Omar not mere landlord of prawn farm, says DAP rep

Comments

wak kenali says:

Dah upgrade….. dari LEMBU dah jadi Otak Udang maee…..

mic2photo says:

i just wondering after cow, now is prawn and what’s next?!

paulcheng62 says:

YB Ng, wah caya lu…a very good assemblyman and also you speak fluent Bahasa being a Chinese. Continue the good work.

jack ham says:

ahaha noh udang??

PFV9600 says:

Buat lapuran pun tak berguna utk siasat…….contoh pun sudah ada seperti kes Kapal Tengelam, NFC, LRT dan lain2. Yang kena tangkap itu, orang yang buat laporan.

PFV9600 says:

Dulu Kapal Selam, Lembu, sekarang UDANG pula…………..Politik utk kepentingan sendiri, gaji tak cukup lagi…….sekarang rompak tanah negara dan Joint-Venture pula utk apa……………petani, peladang, pekerja dan lain-lain hari-hari harap yang mereka undi YB dapat menjaga kebajikan dan periuk nasi mereka, tapi di ancam pula.

padebembey says:

kantoi bakal MB kita ya

Faisal Mohamed Mukadin says:

buat lapuran polis kita tengok siasat tak

svdigital88 says:

BANGSAT DAP BELAGAK BAIK PLAK POYOLA

svdigital88 says:

BANGSAT DAP BELAGAK BAIK PLAK POYOLA

Alvis Kiu says:

sarang burung dia pun control.

ahboy6572 says:

tak patut……ibarat kentut dng taie ….tak boleh di pisahkan….ha..ha….

amirudin117 says:

Ha Ha Ha..Ada udang disebalik Noh

yurilooify says:

patut la selalu nampak iklan noh omar + udang nie

TVXQcassies says:

Hutan simpan paya bakau ni amat penting di tepian pantai untuk mengelak tsunami dan ombak besar, bina tembok besar dengan konkrit pun akan pecah bila kejadian alam ini berlaku. Pelihara lah alam semulajadi….

MrMGR50 says:

Apa kata UMNO,MIC,MCA,PPP dan semua parti yang sokong BN?????

TVXQcassies says:

Bongkar dan dedah kan, supaya kami rakyat jelata mengetahui dan tidak di tipu lagi dan lagi…

Zainal Akmal says:

ha ha haaaa Noh Omar kene jawab le cepat….. jangan dok diam saja. kami semua nak tauuu.. betui ke cerita ni .

sangatpemalas says:

noh udang

CK Hong says:

good job

Write a comment

*

Anti-Spam Protection by WP-SpamFree

Switch to our mobile site